Superkatten

Jag och Ib gick och meckade i verkstan igår och då kom vår lille musjägare fram och hälsade, Så då lyckades vi föreviga henne på bild.
Då har vi fått ihop Fräsen, det var inte som jag trodde att man hivade en katt i rumpan så den fräste! Utan man har den till att bearbeta trä med, katterna bara vässar klorna på trä, blir inte riktigt samma.
Hemskans vad det blåste igår, ett stycke av taket på logen for iväg och landade ute på ängen. En plasttunna har fått fötter och försvunnit, kan undras om den tyckte det blev dragigt utan lock?
Våra hus klarade sig bra men det är för att vi bin är så "jordnära"..
Ikväll skall vi heja på Danmark när de spelar handbollsfinal, så det blir att resa till Trelleborg och hålla  Ibs Pappa sällskap så han inte blir hes..
ha det honung
Bi-Gitta

image18

Fräsen

image21

Vära Hus



image16

image17

Mor & Dotter

Kommentarer
Postat av: Bizzy Bee

Jag skall genast starta en insamlig till nya mat- och vattenskålar till katterna! :-) Om vi lägger ett öre per man blir det snabbt ett par fina skålar.. *sticker iväg*

2008-01-27 @ 16:10:07
Postat av: Lazy Bee

Jag kan vara med o skrammla...

2008-01-29 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0